zaterdag 31 december 2011

BELOOFD IS BELOOFD!

Beloofd is beloofd? Wat heeft Rienke beloofd, hoor ik jullie denken. Nou, ik heb tijdens mijn afscheid van Fidessa Welzijn in Ulft, aan de leerlingen beloofd, te laten weten wat ik voor de cadeaubonnen die ik van hen heb gekregen, zou kopen. Samen met nog een paar cadeaubonnen die ik van Fidessa zelf had gekregen, plus nog een heeeel klein beetje van mezelf heb ik er het volgende voor gekocht:

Een e-reader
 Met een e-reader alleen, kun je natuurlijk nog geen boek lezen, dus heb ik er ook nog 4 Duitse e-boeken bij gekocht. Eindelijk kan ik zonder problemen in bed lezen. Zelfs onder de dekens, want het scherm geeft licht. Geen gezeur meer met bladzijdes omslaan, Geen armen meer die moe worden. Gewoon zalig!

Ik zet dit op m'n site zodat jullie, leerlingen van Fidessa Welzijn, na de vakantie, kunen zien wat ik van jullie cadeau heb gekocht. Nogmaals bedankt!

2 opmerkingen:

Leuk dat je op onze blog reageert. Altijd leuk om te lezen, altijd leuk om feedback te krijgen.