dinsdag 6 december 2011

HEERLIJK AVONDJE!

Gisterenavond in de kantine van de SPG (Paardrijden) kwam Sinterklaas met z'n Pieten even  langs. Iedereen kreeg een chocoladeletter een zakje pepernoten en iets lekkers voor je "eigen" paard. Behalve ik, ik kreeg een chocoladeletter, een zakje pepernoten en......... en een paar botjes voor Zoogle. De Sint denkt ook aan alles.


Zoogle vond sinterklaas ook erg leuk en tegelijkertijd ook een beetje eng. Misschien was hij toch een beetje bang dat hij in de zak mee moest naar Spanje.




Wat was ik moe en wat had ik het koud! Brrrrr!!

Sint met z'n Pieten

Ik met mijn cadeautjes!

 Zoogle had tijdens dit "spektakel" de kantine verlaten. En hield zich bezig met jonge katjes. Ook leuk!

5 opmerkingen:

  1. heerlijk verhaaltje en hopelijk vinden jullie het lekker! Welke botjes had Zoogle gekregen??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Mireille: Ik heb eigenlijk geen idee wat voor botjes Zoogle van de Goedheiligman heeft gekregen. Ze zagen er uit als een soort biscuit. Ze zijn in ieder geval met smaak verorberd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan me voorstellen dat Zoogle de kittens leuker vond dan Sinterklaas...dat is ook wel een hele rare kerel :p

    Nu maar lekker aanvallen op die letter en pepernoten ;) Leuk dat ze bij de SPG zoiets organiseren...en dan ook nog speciaal aan Zoogle denken :)

    Sas :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. we hebben hier niets van de beste man gehad, maar blij dat ze jullie niet vergeten zijn

    Arendje en Ponto

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Linda, Kess, Canna08-12-2011, 19:36

    Wat ziet dat er gezellig uit. Ons huis is ie dit jaar ook vergeten de beste man, meestal zit er wel een letter in ofzo......naja volgend jaar beter. Leuk die foto's ook weer.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op onze blog reageert. Altijd leuk om te lezen, altijd leuk om feedback te krijgen.