vrijdag 21 juni 2013

"ZOOGLE" THE MOVIE

Daar is ie dan! Geniet!!


7 opmerkingen:

  1. Leuk filmpje Rienke, en Zoogl blijft een heerlijke clown. Hoe oud is hij nu?

    Groetjes Arendje en Ponto

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rienke en Zoogle,

    Wat een hero is Zoogle toch, en wat een leuk filmpje om jullie zo te zien samenwerken.
    Ik steun stichting Hulphond, zeker om dit mooie resultaat.
    een dikke knuffel voor Zoogle

    groetjes Marianne (van het CBS) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Waar een enquête al niet goed voor is. Super, dat je ons nog altijd volgt.

      Verwijderen
  3. Romy Ramaekers23-06-2013, 11:57

    ha rienke en zoogle,
    wat leuk,die film!! ik heb wel vaak gezien wat hulphonden kunnen,maar nog niet wat ZOOGLE kan!! Erg leuk dus!!

    Ook is het alweer bijna een jaar geleden dat we elkaar ontmoet hebben!! Dus als je nog eens een keer hier naar het zuiden op vakantie komt, kun je het me laten weten en dan kunnen we misschien weer eens afspreken...hihi :-)
    Of misschien kunnen we eens in de zomervakantie afspreken dat ik een keer naar Doetinchem kom!!
    Nou, geef lieve zoogle maar een knuffel van mij!!

    Groetjes van Romy en Spikey en mijn nieuwste hond (die ik nu 2 weken heb) Desmo!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rienke, We hebben je zondag op de Doedag van de Schnauzer vereniging (VSFL) ontmoet. Daar lukte het niet om deze promofilm te tonen. Je hebt Zoogle een aantal dingen laten doen zodat wij als schnauzerfrieken eens konden zien wat hij allemaal kan. Super hoor. Je hebt echt een superhond. Heb nu de film op je site bekeken. Ik wist dat schnauzers slim zijn, maar Zoogle slaat alles. Gelukkig voor jou. Geniet nog vele jaren van je UNIEKE maatje. En heel erg bedankt voor de demo afgelopen zondag.

    Groet Carin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Carin.

      Ja, Zoogle is voor mij echt een lot uit de loterij. Hij is inderdaad heel slim, lief, ondeugend (Denk aan het jatten van het bot op de doedag. Natuurlijk mag hij dat niet doen, maar ja, een HH is geen robot en vergeet ook wel eens wat :) Zolang het niet de spuigaten uitloopt vind ik dat geen probleem. Ook is hij erg grappig. Dat is ook iets wat ik zeer in hem waardeer!

      Ik hoop inderdaad dat ik nog lang mag genieten van mijn grijze kereltje <3

      Misschien vind je het leuk om ons te blijven volgen. Als dat zo is, laat dan je e-mailadres achter. Je kunt h'm invullen rechts op mijn site. (follow my by email) Niemand kan je e-mailadres lezen, ook ik niet. Maar je krijgt wel iedere keer wanneer ik een berichtje schrijf op de site, een berichtje in je mailbox.

      De promofilm wordt als het goed is ook op de FB-site van de VSFL gezet. Heb hem in ieder geval gedeeld.

      Hoop nog eens wat van je te horen!

      Heb Rene een bedankmail geschreven. Want ik vond het zondag een super dag! txs

      Groet en een poot van Rienke en Zoogle

      Verwijderen

Leuk dat je op onze blog reageert. Altijd leuk om te lezen, altijd leuk om feedback te krijgen.