dinsdag 9 oktober 2012

WAT IS WERKEN TOCH LEUK!!!

Vandaag hebben Zoogle en ik een demo gegeven in een van de 3 klassen waar ik als vrijwilliger werk. Na wat "opstartproblemen" liet Zoogle zich daarna van zijn beste kant zien. Vrolijk en zonder morren, liet hij zien wat hij kon. Kijk maar. 

"'k Sta eigenlijk een beetje verkeerd, maar ik heb 'm wel open gekregen hoor"
"Rienke's demobroek uitdoen bij een ander, geen  probleem bij zo'n routinier als ik"
 
Nu de sokken nog! 
en de schoenen!
 
en de handschoen
 
Hier was ik zo snel, de fotograaf kreeg me niet scherp op de foto! Maar ehh.........ik raap hier een 5 eurocentmuntje
 op, ik kan zelfs een 1 eurocentmuntje oprapen, maar die had vrouwtje niet in haar portemonnee.
Zo'n pasje, da's ook een makkie
Goed ben ik hè! 
Chen liet zich zelfs door mij een pet afdoen. Knap hè! (van Chen)
Wat hebben vrouwtje en ik genoten.  
Posted by Picasa

4 opmerkingen:

  1. Super Zoogle! En het lijkt er op dat je het op je nieuwe school ook weer erg naar de zin hebt...fijn hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nienke en Zoogle

    Wat leuk om te zien, en voor je cursisten een belevenis, denk ik zo.
    Als het bij mij zover is, dan vraag ik advies bij je.
    Want zo'n demo les ga ik zeker ook doen op mijn school.

    groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waarom laat je zoogle bij andere mensen de kleren uit doen? Kans dat hij zich daar meer mee gaat bemoeien. Goed dat jullie dit doen, ik heb er geen energie voor,

    groetjes Arendje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Arendje,

      Omdat het mij teveel moeite kost nog een broek aan te doen en daarna weer uit. Dat geldt ook voor de sokken. De pet heeft Zoogle ook blij mij af gedaan evenals jas en handschoen. Op de foto zie je een leerling die zich ook eens wilde laten helpen helpen door Zoogle. Best dapper, omdat buitenlanders meestal wat angstig zijn voor honden.

      Waarom zou hij zich met anderen gaan bemoeien?? We doen dit niet elke dag hoor.

      Verwijderen

Leuk dat je op onze blog reageert. Altijd leuk om te lezen, altijd leuk om feedback te krijgen.